Celkový počet zobrazení stránky

27. 11. 2011

Prvá adventná nedeľa.




Dnes sa začal advent a zapálila som prvú sviečku. Dekoráciu som  robila na poslednú chvíľu a som s ňou spokojná. Vaničku na dekoráciu som si kúpila v lacnom obchode, je to vlastne forma na pečenie biskupského chlebíka a stála 1,10€. Formu som vyložila polystyrénom  na vrch prišiel mach, sviečky a vianočné ozdoby . Pohár v ktorom je hyacint je nastriekaný chrómovou farbou v spreji a vianočné ozdoby som si kúpila  tento týždeň v kvetinárstve a sú naozaj krásne.











                                                Pekný adventný večer Vám praje Jana.

4 komentáre:

  1. KRÁSNÉ ADVENTNÍ DEKOROVÁNÍ.
    MOC HEZKÁ VÝZDOBA.
    PŘEJI KLIDNÝ, POHODOVÝ A PŘÍJEMNÝ ADVENTNÍ ČAS.
    MĚJ SE PĚKNĚ.
    BOHDA

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Máš krásné adventní dekorace. Přeji dostatek času na poklidné zamyšlení se a na setkání s lidmi, kteří jsou Ti milí.
    Jana

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Veľmi pekný adventný svietnik....v podobnom duchu som si zhotovila aj náš, len mne tak dobre ten mach nedrží....bol veľmi drobný a veľmi sa trúsil.....skusím ešte niečo s ním poriešiť....
    Eva

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Krásne fotky a dekorácie. Ste šikulka. Andrea

    OdpovedaťOdstrániť